الجمعة، ٢ أكتوبر ٢٠٠٩

سلاموووووووووووووووووووا عليكوووووووووووووووووووووووووا


كل سنه وكل العالم بخير وسعاده وامن واستقرار وحب


بصراحه كده ومن غير لف ولا دوران


انا قربت ازهق


حد يسألنى ليه ( ولو محدش سألنى بردو هجاوب .......... هى زى ما تقول كده غلاسه :::: مش مدونتى ياعم الحاج...؟)



انا بكتب حاجات عاوز الناس تشاركنى رأيها فيها زى آخر بوست كتبته كنت عاوز حد يقولى رأيه وايه اللى بيفكر فيه وازاى هو شايف الحل



لكن للأسف كل اللى بيزور المدونه بيدخل يقول كل سنه وانت طيب .......... مفيش مانع نقول لبعض كل سنه وانت طيب ونهنى بعض للاننا اكيد اكتر من اخوات لكن ..... عاوزين نشارك بعض الافكار



مش هقول أكتر من كده لان كلامى اعتقد انه مباشر وواضح





دمتم بخير



سلاموووووووووووووووووووووا عليكوووووووووووووووووووووووووووووووا

هناك ١٠ تعليقات:

حسن حنفى يقول...

طب مش كتبت موضوع ليه بقي كده ازعل منك :)

ايه اخبارك وعامل ايه ؟

كيكى عوووووو يقول...

بخ
والله عندك حق موضوع بايخ فعلا
بس برضة فين الموضوع الى هدلى بى برأى الفصيح المريع الشنيع!!!

almasry يقول...

حسن حنفى



انا كويس يابمبوووووووووووووووووو



سيبك من المواضيع المهم نطمن عليك

almasry يقول...

حسن حنفى



انا كويس يابمبوووووووووووووووووو



سيبك من المواضيع المهم نطمن عليك

almasry يقول...

كيكى عوووووووووووو


انتى اخبارك ايه ياقطقووووووووطه



انا كويس وبلاش الرعب ده الله يخليكى

king يقول...

ما تضيف ايميلك الجديد جنب القديم يا نجم

almasry يقول...

king


آسف مش ينفع والله اضيف الايميل .

غير معرف يقول...

فينك ايه الغيبة دى؟؟
تليفون صغير منك طمنا عليك
اة
شكلى قلبت ع حكيم فينك ياعمونا
كيكى
عوووووو

almasry يقول...

كيكى



بصراحه يابنتى انا مليت



انا أكتب فى جرنال حزبى ورئيس التحرير يكفر أهلى من كتر ال cut اللى بيعمله أحسن



معلش بقى



بس من وقت للتانى أكيد هبقى أزوركم واكتب بعض الموضوعات

منى يقول...

طب وتقول ايه على الناس اللى مش بتيجى خالص
؟؟؟؟
وش مكسوف
انت عنك حق فعلا بس احيانا بيكون حد قرا فعلا بس مش مركزللاسباب كثيره فبدل ما يغيب خالص يقول لما اسلم واطمن على الناس
ووبرضه
كل سنه وانت طيب يا مصرى