الاثنين، ٥ يناير ٢٠٠٩

I'M LOVE




أعشق .... نعم أنا متيم .. لم أكن هكذا ... لم أكن اصدق أن أكون هكذا .... قلبى يخفق ... ينقبض وينبسط ... هكذا دقات قلبى تتزايد ... هكذا عقلى دائم التفكير ... هكذا يداى لا تكفان عن كتابة الشعر ... هكذا عيناى لا توقف فيضان دموعها ... هكذا انا ... وهذا هو حالى !!!






قالوا فى الحب معظم الكلام ... أعتقد انهم أفنوه ...لكن أنا .,,,,,,,,, لكن انا يكفينى أن أقول أنى أحب ... ولتعلمى انى بكلمتى هذه أفضل من كل هؤلاء .... لا تتساءلى .... ولما كل هذه الثقه .... ولكن الرد سيكون بسيط ... أننى أقولها من اعماق قلبى ... ومن داخل شرايينى ... ومن بؤرة عقلى ......... أحبك .. أحبك .. أحبـــــــــــــــــــــــــــــــك .




أحبك رغم انى لم أراك الى الآن ... حاولت أن أتناسى حبك ... ولكن قلى تشاكل مع عقلى ... واتفقا فى النهايه على أنه لا يجوز النسيان .... تضاربت الأنباء حول جمالك الشكلى ... ولكن عقلى وقلبى ولأول مره اتفقا ... وقالا كلمتهما التى سيسجلها التاريخ ... إن الحسن يكون أنت ... إن الجمال جمال الخلائق ... وصدقهما التاريخ حينما قال لى إن أردت جمال المظهر فاذهب الى القبر .




نعم إننى أثق أننى على الصواب ... واتمنى ان يساعدنى الله ... وتساعدنى الظروف وأصل اليك .




سنقيم عرسنا بين اصدقاءنا ... ستكون أجمل ليلة فى عمرنا ....




لن أستطيع ان اسكنك القصور ... ولن أستطيع ان أشترى ثيابا من الحرير ...ولكن كفاك أنك ستسكنين قلبى ....






أكفاكى هذا ...................... أكفاكى هذا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟








بقلم




بيـــــــــــــــــــــــــــــــدو


هناك ٨ تعليقات:

حسن حنفى يقول...

حمد لله علي السلامة
وربنا يبارك فيك
ويوفقك يارب

almasry يقول...

حسن حنفى



عارف يا ... شيفا انا بحسدك قوى لأنك لاقى وقت تقعد على الكمبيوتر أما أنا فخلاص راحت عليا .....



لكن يادرش انا فرحان جدا لأنك بتكون تقريبا أول واحد يتواجد معايا وأعزرنى أن كنت مش اتكلمت فى السياسه بالطماطم بتاعتى دى!

حسن حنفى يقول...

ولايهمك

بكره تلاقي وقت

ربنا معاك

وادعيلنا ربنا يوفقنا كلها 5 شهور ومش الاقي اي وقت بس يارب ادخل الكليه اللي عاوزها

منى يقول...

السلام عليكم
دوخت لحد ما جبت اللينك بتاعك من جديد
انما ايه الاخيار الحلوه دى
ربنا يوفقك ويسعدك
ويارب تكون بخير
تحياتى

صفــــاء يقول...

دخلت المدونات التلاته
وبصراحه مش عارفه انت مقل جدااا كدة ليه
البوست جميل وفيه تفائل وأمل
ونظرة حلوة
ربنا يكرمك بقى ان مكنتش متورط فى جوازة بالفعل
يكرمك بعروسه حلوة خلقا وديناً زى اللى انت وصفتها واتمنيتها دى
.

almasry يقول...

صفاء



شكرا جدا على مرورك



وانشاء الله ربنا يكرمنى ويكرمك انتى كمان

غير معرف يقول...

برضه مفيش حاجه جديده؟؟؟
كسلالالان

almasry يقول...

غير معروف



صدقنى / صدقينى انا بحاول جدا وعندى حاجات كتير عاوز أقولها بس مش لاقى وقت أكتبها



تحياتى ليك